tisdag 20 september 2011

Konstig dag.

Idag har varit en liten konstig dag, imorse vaknade jag av halsont och kände mig lite yr. Sen när jag pallat mig upp ur sägen, så frös jag rätt mycket. Gjorde lite frukost och satt mig framför datorn där jag suttit typ halva dagen, har sökt MASSA jobb, det känns som att jag har skickat till minst 20 stycken familjer! Har redan fått två svar, håller tummarna! Och jag fick nyss svar från Caféet och tydligen hade han inte undvikt mig utan hans mail hade pajat, han hade inget jobb denna veckan men han skulle återkomma om det dyker upp nåt!

När jag skulle gå ut i köket för att göra lunch kommer killen jag hyr av hem, han ska ju egentligen inte komma hem förens vid sju ?! Det visade sig att hans fru hade åkt in till sjukhuset imorse, hon blev hämtad av ambulans här  hemma medan jag sov. Gud vad läskigt! Han undrade om och hoppades att jag inte hade vaknat av det ?! Vilket jag uppenbarligen inte hade gjort, men jag skiter faktiskt i om jag hade vaknat. Huvudsaken är att hon är hemma nu och mår i alla fall okej. 

Nu ska jag gå och handla och sen blir det potatisbullar hos Katinka där ska vi även ha en skypedejt med Anna som kanske ska komma hit på besök hos oss i helgen!

Och en sak till; igår var vi på Ikea och köpte lite välbehövliga grejer till våra hem! Rummet och sakerna får ni se snart.

1 kommentar:

  1. Så himla roligt att allt verkar vara så bra!
    Kramar Jonna

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!