onsdag 21 september 2011

My rooM

Idag mår jag lite bättre, förkylningen verkar vara på väg bort, peppar peppar! Jag tror mer att min själ och min kropp är lite sliten av alla nya intryck och det hysteriska jobbsökandet, tur att kroppen säger ifrån när det blir för mycket i alla fall.

Idag träffade jag en tjej, Maja heter hon, vid Waterloo. Vi fikade på ett eko-fik och sen tog vi en promenad vid London eye i solskenet och äntligen fick jag höra lite gatumusikanter. Det var på tiden! Hon var pratglad, trevlig och lugnt, vilket jag uppskattar. Så vi kommer nog ses fler gånger. Sen har jag även blivit kallad på intervju imorgon och på fredag, plus att chefen på Caféet ville att jag ska komma dit nästa vecka. Det rullar på här om man säger så och snälla håll tummarna lite extra för mig imorgon och på fredag!

Nu tänkte jag att ni ska få se hur jag bor. Låt mig presentera MY OWN ROOM!









1 kommentar:

  1. Gud så fint du ser ut att ha det! :o Och krya på dig! <3

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!