söndag 29 maj 2011

Morsdag.

HELG
Såhär har min helg sett ut på ett ungefär: kört baspass på friskis, jobbat eller snarare hjälp till med servering m.m på Louise föräldrars 50-årsfest tillsammans med Jessica (vilket gick väldigt bra, måste jag säga och det var också rätt underhållande) och tagit en söndagspromenix och ätit pizzamuffins med Louise. Men nu är det dags att packa, för imorgon drar jag och min familj upp till Norrland eller för att vara exakt ska vi till Östersund. Min kusin ska ta studenten på onsdag och då vill jag ju vara med å fira alltihop. Jag måste packa ner en fin klänning att ha på mig, men jag har ju så MÅNGA, vilken ska jag välja?! Hur som, Simpan är tillbaka i storstaden igen SENT torsdagkväll. Sakna mig inte för mycket bara. Förresten, jag ska åka bil över åtta timmar med fem personer! Frågan är,  kommer jag att överleva ??!

Som nog nästan alla redan vet är det ju Morsdag idag. Detta fick min mamma av mig och min lillebror: en bukett självplockade blommor, ett hemmagjort kort av självaste moi och lite choklad. Hon blev jätteglad, t.o.m lite rörd. Det tyckte jag var FINT och började nästan själv gråta en skvätt.


1 kommentar:

  1. Jag Kmr sakna dig! Speciellt eftersom vi inte hann ses på hela öånga helgen! Hoppas vi ses snart! Ha det superbra i Östersund. Jättegulligt kort! Pussa

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!