lördag 4 juni 2011

Östersund!

Nu ska ni få se massvis med bilder från mina fyra dagar i Östersund. Vi tog kvällspromenader, lagade massor med mat till studentmottagningen, gick på stan, på museum och Jamtli som är en gammal del av Östersund. Urcharmig! Måste få tillägga att jag hade glömt bort hur fin den staden är, inte så konsligt i och med att jag var typ sju år senast jag var där. Husen var så vackra att jag bara ville  DÖ!!! Tyvärr tog jag inte så mycket bilder på dem för det regnade en massa när vi åkte in till stan, men jag säger bara, ÅK DIT!

Sista dagen åkte vi cirkus 30 min bort från Östersund för att hälsa på en gamla klasskompis till min mamma, som jobbar som keramiker. Vi gick omkring och kollade minst en timme på alla fina saker hon gör och hade asmycket beslutstågens över vad som skulle få följa med hem i väskan. Typisk min mig och min familj. Sen vid fem samma dag var det dags att ta tåget hem till Stockholm igen, till sommarvärmen och allt!

































2 kommentarer:

  1. Gud vilka fina bilder. Jag blir helt till mig. Asså Simone, tveka inte på din förmåga - dina bilder ser så proffsiga ut! <3

    SvaraRadera
  2. Jag håller med ovanstående kommentar,verkligen jätte fina bilder Simone! I hela bloggen! :)

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!