onsdag 25 maj 2011

Ösregn!

Idag på förmiddagen beslöt jag mig för att hoppa upp 20 min på träningcykeln, jag är ju så SJUK taggad på att träna nu. Imorn blir det afrodans på friskis. Hur som haver, det jag ville säga var att idag har jag även hunnit med att fika med Helene på ett mysigt fik vid Mariatoget. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och vi stirrade även ut  på regnet som fullkomligt ÖSTE ner. Himla mysigt!

Sen traskade vi till Slussen då Helene skulle ta sig hem, medan jag skulle vidare i ösregnet. Gissa om jag blev blöt?! Och jag frös som tusan också, dum som jag var hade jag valt att ha kjol idag...smart eller vad ??!!! Jag kollade lite i affärer medan jag väntade på att Tove som skulle komma in till söder för att käka middag med mig. Tillslut kom hon och vi satte oss ner för att äta och prata i massor. Mycket skratt, höll på att sätta i halsen typ tre gånger, haha. Jag kom hem runt halv tio. Nu är jag rätt trött, ska kolla på en film sen säger jag tack och go' natt för idag.

Behöver jag säga att jag hade velat haft ett sådant idag ?!!!


Bild:weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!