fredag 16 september 2011

Det löser sig, det gör det alltid, det kommer fixa sig tillslut...

Jag har bara varit här i London i fem dagar, det känns som om jag varit här i typ en månad! Allt har gått så fort, jag har knappt hunnit med själv. Ikväll var jag och skrev på kontraktet för rummet jag ska hyra fram till i Jul är tanken. Jag var där och kollade igår och jag fick svar redan tidigt imorse, jag skakade av lycka och av nervositet! HELT JÄKLA GALET! Hur som, dom jag flyttar in hos är ett par i 30-års åldern, mannen är från Frankrike och kvinnan är från Tyskland. Jag har bara träffat mannen och han verkar jättetrevlig och det visade sig att båda två har ett intresse för både foto och musik, vilket är mina stora MMM här i livet! Jag tror det blir jättebra, även om jag inte riktigt kan ta i det än plus att jag är nervös för hela grejen att flytta in till några jag aldrig träffat förut i mitt liv. På söndag tar jag mitt lilla flyttlass och flyttar in i Earthfield, vilket är cirkus 20 min bort från Katinkas lya! Det känns både bra och tryggt, för jag är ju ändå rätt ny här i London! Och en sak till; rummet är rätt stort plus att jag får en hel dubbelsäng för mig själv, inte illa va?!

Jobb: Cafét kommer höra av sig imorgon och det har börjat trilla in lite barnvaktsjobb också, så just nu känns det som att allt löser sig på någe konstigt vis.

Nej nu är klockan på tok för mycket för att sitta uppe och blogga, imorgon ska vi gå på värsta shopping gatan här i London, Oxford street. Hoppas bara jag inte blir ihjäl klämd av alla människor som trängs där.

Sov sött alla fina!

1 kommentar:

  1. Åhh jag är så himla glad för din skull, min vackra vän! Och det är Självklart att det löser sig! Det gör det ju alltid, på nåt vänster :)

    Och svar på din kommentar: Klart att det är Louise över musiken, annars hade jag ju inte tyckt om den ;) Men jag förstår! Jag hade gärna velat gå med dig, men är du i London så är du :) Men SKULLE du råka befinna dig i Stockholm den 31a oktober så skrik till! :D puss puss puss <3

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!