söndag 10 juli 2011

Rosa drinkar, sol, dans och picnic.

I fredags kom Jessica, Louise och Tove på middag hos mig. Vi åt, drack rosa driknar, lyssnade på musik, provade några av min konstiga solglasögon och hade det allmänt trevligt! Sen var vid nio tog jag och Louise oss in till Trädgården, där vi mötte upp Niclas och Linnéa. Efter ett tag kom också några av Niclas kompisar, trevliga lirare. Vi spelade boule, lekte charader och dansade. Jag överdriver inte om jag säger att de måste varit den roligaste kvällen på hela sommaren, ja kanske året!

Igår badades och solades det på Långholmen, en liten tripp till Beyond Retro hanns också med. Sen var det snabbt hem och fixa sig lite inför picnic i Humlegården. På vägen hem gick jag och Tove även förbi Hellströms en kort stund, men vi stannade inte länge.

Nu är det söndag, vaknade inte förens vid ett och åt inte frukost förens vid två. Och tydligen måste jag  storstäda hela lägenheten inför visningen imorgon, men jag drar ut på det som fan... borde kanske börja nu!? Hur som, kommer Anna imorgon! JIPPI!!! (tyvärr har jag inte mycket bilder från helgen, min kamera laddade ur)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!