söndag 3 juli 2011

...

Nu är klockan mycket men jag ville mest tala om att imorgon går det stora flyttlasset och jag kan lova att det kommer bli svettigt och jobbigt! Hoppas på att det inte blir allt för varmt och att hela dagen går riktigt fort. Sen är det bara att njuta av att ha en egen lya, för ett tag i alla fall.

Idag fick jag den glada nyheten att Andrea ska komma till Stockholm i början av nästa vecka, hon ska bo hos mig mellan måndag - onsdag. Det ska bli görskoj att träffas igen!

Kort om helgen, igår kväll var jag, Tove och Louise på Trädgården. Riktigt kul, måste jag säga. Idag har jag solat och badat vid flaten med lite folk och senare på kvällen flydde jag flyttkaoset och hängde med Linnéa på söder. Super härligt! Fler bilder kommer senare.

1 kommentar:

  1. Hej hopp! Klänningen köpte jag på forever 21 när jag var i new york och roade mig för ungefär 2 år sedan. Så tyvärr går den nog inte att hitta nu.. =/ Lyckos dig förresten som får hänga på Trädgården. Prima ställe.

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!