torsdag 30 juni 2011

Flytt, en fotograf och lite blondare.

Jag ville bara berätta om några saker som kommer att hända i mitt liv den närmaste tiden. På söndag flyttar övriga familjen och jag ska bo själv i två hela månader. Det känns spännande och lite småläskigt på samma gång. Ni får SÅ gärna komma och göra mig sällskap, kan jag få be att tala om! Nästa onsdag eller torsdag ska jag äntligen få praktisera hos en studiofotograf! Det känns både askul men också lite småläskigt, i och med att jag aldrig varit i den situationen förut. Plus att vi ska plåta två riktiga fotomodeller, som jag förstod det i alla fall. Men vad fanken, allting ät ju lite läskigt när man inte gjort de tidigare, som med allt annat här i livet. Så summan av kardemumman ska det bli GRYMT kul!




Nu har man gått och blivit lite blondare. Louise slingade mitt hår idag, tack snälla för hjälpen! Jag är riktigt nöjd och känner mig lite extra piffig. Förutom de, har jag imprincip bara solat och badat de senaste dagarna. Riktigt skönt och förhoppningsvis har jag bättrat på brännan lite. Förresten, skorna fick jag av Louise idag, har bott i dem hela kvällen.





Bland allt flyttkaos och solade har jag hunnit med att hitta lite ny-gamla låtar på spottan. HÄR är dom!

1 kommentar:

  1. Varsågod, och kul att du gillar skorna! Jag tyckte det var synd att jag inte kunde ha skorna, för de är så sjukt fina. Så det är skönt att se att de kommer till användning :)

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!