torsdag 16 juni 2011

Bruna klackar!

Idag var jag på Beyond Retros klänningfest på drottninggatan, jag hittade flera fina klänningar men jag måste hålla lite i pengarna nu, så det fick bli en och en prickig sådan. Suprice! Den får ni se bilder på om ett tag.

Igår hälsade jag på hemma hos Hanna. Vi fotade som bara den, fikade, pratade och kollade på lite bilder. Sen var det dags att åka hem. Efter de handlade jag lite mat och sen var det dags för en lång powerwalk med Lussan (Louise). Vi gick i cirkus två timmar (?!) Trött var jag men ack så välbehövligt.

Imorgon kommer världens bästa Anna, längtar som bara den! Det är alltid lika underbart att träffa och hänga med henne.

Nu har jag hittat mina drömskor! Det är höga men ack så sköna, den kombinationen trodde jag aldrig att jag skulle hitta. Sulan är som att gå på moln, så nästa gång jag drar ut och dansar, förvänta er dessa på mina fötter.



1 kommentar:

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!