onsdag 11 maj 2011

Tågbiljett, solsken och en sjal.

Nu har jag precis fixat en enkelbiljett med tåg från Östersund till Stockholm i juni och de blev inte en billig historia, kan jag tala om. Det är helt GALET att de ska vara så fruktansvärt DYRT att ta tåget jämfört med flyget!!! Så nu har jag också fått sagt de, som så många andra, men de kan inte sägas för FÅ gånger.

Solen bara fortsätter skina över den kungliga hufudstaden och jag tror bestämt att jag gått och fått lite färg, för omväxling skull inte röd utan lite småbrun faktiskt ?! Men med tanke på att jag och Louise stekte i cirkus fyra timmar igår i solen med SOLSKYDDSFAKTOR, så tycker man ju att de borde gett nåt resultat. YES! Äntligen slipper jag se ut som en knallröd tomat, haha. 

Nu ska jag snart bege mig in till stan för att köpa några måstegrejer. Ni kanske får se mer av de sen, who know's?! Men innan jag kilar ska ni få se en sjal (fast jag använder den mest som ett hårband) som jag också fick med mig hem från Beyond Retro i lördags. Alltså jag bara älskar den affären, jag kan nästa tänka mig att åka dit varenda dag hela sommaren! Så om nån vill dra dit, är det bara att hojta till!


Ciao!

1 kommentar:

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!