lördag 14 maj 2011

Fredag den 13:e och en klänning till.

Igår var det ju fredag den 13:e (spooky) och då var det partaj hemma hos den tjusiga Louise. Det bjöds på middag och sedan vid tio var det dags att dra till Underbara bar, där vi även fick den glada nyheten att de numera har öppet ända till tre! Vi snackade, skrattade, åt och dansade hela natten! Superduper bra fredag, måste jag säga. Men nu är jag rätt trött i hela kroppen av all dans, så idag får det bli en lugn dag. Kanske drar iväg på kvällen för kolla på ESC med lite vänner, men de blir nog också de ända jag pallar med idag.

Apropå ingenting så kom min mamma hem härom dagen med en jättefin klänning designad av Jade Jagger från Indiska. Jag blev typ kär i första ögonkastet, mamma får passa sig så jag inte snor den så fort hon är borta, haha. Tyvärr skippade jag att ta med mig kameran igår, men ni ska få se lite bilder på den tjusiga klänningen iaf.








Ha de gött!

1 kommentar:

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!