tisdag 22 mars 2011

En måndag på stan.

Igår var jag inne i Göteborg, jag skulle träffa Kristin (som jag nämnde igår). Det var hur trevligt som helst, vi konstaterade att vi inte hade setts på över fem år men ändå kändes det precis som igår. Vi började med en fika på en lunchrestaurang/café, jag tog en salami och brie-smörgås, gott! Sen gick vi vidare på stan för att strosa, snacka och kolla lite i affärer... tills klockan blev halv sex, då det var dags att åka hem. Vi sa att vi absolut måste ses igen och kramades och sa hejdå! Tyvärr tog jag ingen blid på henne eller oss (tycker fortfarande att det är lite pinsamt att fråga - Skulle jag kunna få ta ett kort ? Får ta och bli lite modigare på den fronten, iom att jag tycker det är så himla kul med porträttfoto) men däremot tog jag lite bilder på själva staden! Varsågoda...






Nu ska jag ut på fler äventyr, berättar mer sen.
Ha're GÖTT!

1 kommentar:

  1. Jag hatar verkligen att fråga om man får ta kort på någon. Det känns så himla töntigt och onaturligt!

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!