måndag 21 mars 2011

Lazy sunday!

Igår hade jag en riktig slappardag. Jag hade lite hemmaspa genom att spola upp ett varmt bad och hade ansiktsmask, nu är jag renast i stan, haha! Kilade även ner till mataffären för att handla lite (bland annat för att köpa muffinsformar, men galet nog hade de inga). (Bild: Såhär frissigt kan mitt hår se ut när det är nyfönat, haha)


Det var mulet hela långa dagen och så även i dag, men idag ska jag inte slappa...idag ska jag åka in till Göteborg för att träffa min kusin Kristin som bor här nere! Vi har inte setts på ett tag, jag är lite nervös men det ska nog gå bra.

Måste bara säga att jag är helt galen i denna låten just nu, kan bara inte sluta lyssna/dansa till den! Lyssna på den du me vettja!

Ha're GÖTT!

1 kommentar:

  1. Låten äger, väskan är läcker och du är vacker! <3

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!