tisdag 29 mars 2011

En fika i solen!

Idag var det meningen att jag skulle åka in till hasselblad, ett museum vid Götaplatsen där de bland annat har fotoutställningar. Men som vanligt knäppte jag på datorn på morgonkvisten och kom inte iväg förens klockan var halv två och då kändes det för bråttom iom att jag skulle möta Kristin vid tre i stan. Så det får bli en annan dag, kanske på lördag?



Väl inne i stan mötte jag upp Kristin och vi letade snabbt upp ett café för att fika men också för att båda var superduper kissnödiga och behövde en toalett, haha. Det var så himla fint väder så vi satte oss för första gången i år utomhus för att fika, gissa om vi njöt ?! Dock gick vi in efter en halv timme för det blåser ju så nedrans mycket här nere. Det var väldigt härligt hur som helst, efter vi suttit där ett tag gick vi vidare för att kolla lite i Affärer. Vi började på Beyond Retro, där jag hittade en klänning som är som en liten karamell! Gissa vem som hittat den ultimata midsommarklänningen?!  Min kamera laddare tyvärr ur precis innan jag skulle dra, så ni får tyvärr inte se nåt från stan idag. Men ni ska självklart få se klänningen, men det får bli morgon för så är det ljust ute och min kamera färdigladdad ock klar!

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på detta  samtidigt som solen skiner in genom fönstren, myspys!
Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!