tisdag 13 september 2011

Fem dagar i Bryssel.

Bussresan till Bryssel började hyfsat om man säger så, bussen var 30 min försenad. Hur som haver, ett dygn och några timmar senare var i äntligen framme! Trötta och svettiga åkte vi hem till Annas nya lya, men ingen rast ingen ro... jag, Anna och Moa var tvungna att gå till Annas gamla lägenhet för att hämta en stor tung madrass för att överhuvudtaget kunna sova. Vi bar den hela vägen hem plus lite annat jox, vilket tog cirkus 20 min. Duktigt av oss måste jag säga, direkt efter vår långa resa.

Under dagarna jag var i Bryssel har jag träffat ganska många av Anna klasskompisar, för er som inte vet går hon sista och tredje året på en Cirkusskola i Bryssel. Alla var så öppna och man fick både kindspussar och kramar så fort man skulle säga hej och hejdå, jag klagade inte om man säger så, haha! Vi har även flyttat ännu mer, ätit sushi, tagit en morgonfika på världens mysigase café, käkat spontan middagar med massa härligt folk, gått på stan, sett Annas skola, skrattat, pratat och haft det rätt underbart helt enkelt!


















1 kommentar:

  1. Bryssel verkar mysigt! Dit vill jag nog åka någon gång i framtiden!

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!