fredag 12 augusti 2011

Lysekil!

Här kommer lite bilder från Lysekil. Jag har haft det helt ljuvligt kan jag be och få tala om! Badat, snorklat, fikat, fotat, kollat på solnedgången, promenerat och skrattat så jag fått ont i kinderna. Jag tyckte att det var alldeles för kort med två dagar där, hade lätt kunnat stannat längre. Men underbart är kort, heter det väl ? Jag har många fler bilder jag skulle vilja visa er, men bloggen krånglar så ni får nöja er med dessa så länge. Måste ju tillägga att jag har även haft det grymt härligt i Göteborg också, hann tyvärr inte träffa alla jag ville...men det får bli en annan gång helt enkelt. Har inte så många fina bilder där ifrån, tyvärr.

Ikväll ska jag se Orup på Grönan, är barnsligt taggad och jag vet att det är lite töntigt men det skiter jag i! Upp över mina öron...








1 kommentar:

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!