lördag 11 juni 2011

Torsdag och fredag.

I torsdags åkte jag hem till Katinka för att kolla upp en del saker om London, som jag förmodligen ska flytta till i början av September! Det tog inte så värst långt tid, för det visade sig att man ordnar de mesta när man väl är på plats. Det jag ska kolla upp är jobb, resten tar jag pö om pö under sommaren. Vi pysslade lite också, sen var det dags för mig att möta Helene vid bussen. Sen badades det så det stod härliga till och stekte i solen på en klippa! Så jäkla underbart! Vid tre drog jag och Helene hem till mig för lite lunch och spel. Men ingen rast och ingen ro, sen kastade vi oss på tunnelbannan för Helene skulle dra hem och jag skulle möta upp Louise för att gå på Grönan och se den helt SJUKT braiga Brian Adams! Vi mötte även upp Fredrik och hans kompis på Grönan för att se hela konserten. Efter hela kalaset tog vi en lång kvällspromenix genom ett varmt Stockholm!

På fredagen var det dags att gå till jobbet, mellan 8 - 14. Sen var jag hemma en kort stund innan jag hoppade på bussen till Farsta för att gå på ett danspass på Friskis. Jag fick gå snabbt som tusan för att inte missa hela passet! Vi var bara sju pers, men vad kan man förväntar sig en solig och jäkligt varm dag i juni liksom. Sen var det hem igen, slänga i sig lite man och ha världens klädångest inför kvällens utgång som var på SOMMAR! Mycket folk, men jäkligt kul!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!