torsdag 23 juni 2011

Kolla utsikten!

Idag vaknade jag inte förens tolv (?!), nå väl det var inte det jag skulle skriva om. Idag har jag varit på söder med Helene och Linnéa, vi var på Beyond Retro, köpte lite käk och satte oss och åt i Skinnaviksparken, sen tog vi oss till Skinnavikberget (som vi alla har undrat var det egentligen ligger, men som vi nu då hittat!). Läcker utsikt måste jag säga, där vill jag sitta och ha världens bästa picknick någon fin solig kväll!

Efter hela söderäventyret åkte jag hem till Tove, som var hemma själv. Vi lagade en god middag och sedan bara myste vi framför tv:n hela kvällen, fram till tio närmare bestämt. Riktigt mysigt!

Nu är klockan över midnatt och det är dags att sussa snart. Go' natt på er!








2 kommentarer:

  1. Hejhejhallå! Tack! Kolla in d nya bilderna åxå! (typ lite egoistiskt stolt på något löjligt sätt)

    Alltså bilden på nyponrosen och på killarna skulle ju platsa i vilken tidning som helst - NAJS!

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!