tisdag 3 maj 2011

Mer fotografering!

Jag funderar över vad mitt nästa kameratillbehör ska bli till min Canon EOS 350D ? Ett nytt objektiv, statativ, zoomlins, färglins eller så kanske det till och med får bli en helt ny kamera?! Kanske en analog? Jag ska hur som haver köpa en svart/vit filmrulle imorgon, om jag är kry nog vill säga. Har gått och blivit förkyld dagen till ära, men som tur var känns det redan mycket bättre. Tips på tillbehör och kameror är varmt välkommet.



Btw, tror jag bestämt att jag börjat fått fräknar?! Det är i så fall ett ytterligare tecken på att det snart är sommar, i mitt fall åtminstone. Och apropå i sommar, så ska jag permanenta mitt hår typ såhär lockigt...




Ha de gött!

1 kommentar:

  1. På min önskelista står det:
    Nytt kamerahus
    Nytt objektiv med zoom upp till 500
    Motljusskydd
    Snygg(are)kameraväska

    Själva prislappen kommer hamna någonstanns mellan 15 000 och 25 000
    :D

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!