torsdag 5 maj 2011

Hatt!

Idag har jag mest suttit framför datorn och försökt mig på att fixa klart fotouppdraget jag fick för drygt en vecka sedan, nu är det nästan klart. Men som tur var måste det inte vara helt klart förens på måndag, skönt! Förutom de, har jag promenerat till Skokyrkogården med Louise i det soliga vädret! Efter den lilla promenixen var vi bara tvungna att kila in på ICA för en glass. Mumsigt värre!

Snart är det sommar, eller nästan i alla fall och då vill jag att denna charmiga hatten ska bli min. Tänk att få strosa omkring med denna på huvudet varma sommardagar! Åhhh!


2 kommentarer:

  1. Vilken världsdel lever ni i..... SOL?! *Avundsjuk*

    SvaraRadera
  2. sååå fin hatt!
    lakanen är förresten från hemtex. jag köpte dem där på rea för kanske ett år sedan. väldigt bra material i alla fall, skrynklar ingenting!

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!