söndag 22 maj 2011

Det doftar ljuvligt!

Idag har varit en riktigt seg dag, jag har haft världens mensvärk hela dagen lång. Jag som hade tänkt att träna och allt. Och det blev inte bättre av att jag fick flera erbjudanden att steka i solen med härligt folk, suck! Jag fick snällt stanna hemma. Men en sak med att vara tvungen att stanna hemma en hel dag är att jag förstått mig på Photoshop lite mer, vilket var på tiden. Här kommer en bråkdel av alla foton jag lekte med, jag kan tillägga att syrenerna doftar så ljuvligt att man nästan svimmar!

Har även fräschat upp bloggen en del som ni kan se, vad tycks ? Och bara en sista sak till, jag har lyssnat på denna gossen hela dagen. Han är så grymt bra, ska förresten se honom på Gröna lund i sommar!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!