lördag 30 april 2011

Solsken över Gamla stan.

Idag hängde jag med fina Tove och Linnéa vid kajen i Gamla stan. Det var riktigt härligt! Solen sken, det var nästan helt vindstilla och dessutom var vi alla tre rätt pratglada, så vi blev kvar där ett bra tag! Men till slut var det dags att röra på sig och jag var tvungen att kila in på Indiska (jag gick dit barfota för att jag hade så mycket blåsor på fötterna) för att panikinhandla ett par skor! Jag hade gjort de dumma valet att ta på mig mina träskor som man får skoskav av på fem sekunder! Så det var bara att bita i det sura äpplet och glatt betala 249 kr för ett par nya sandaler.










När det var klart så kom Erika in och efter vi gått in på systemet mötte vi upp Helen vid T-centralen. Vi beslöt oss för att äta middag, klockan var ju ändå sju, på Kulturhuset! Man hade solen i ögonen precis hela middagen, lite jobbigt men vad gör man inte för lite solsken. Efter middagen begav vi oss till söder för ett glas vin. Men tant som jag är, drog jag hem redan vid nio.





1 kommentar:

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!