lördag 23 april 2011

Påsklunch!

Idag var det dags för påsklunch hemma hos min kära mormor och morfar, som vi gör varje år i min familj. De bjöds på mycket mat och även lite godis som vi som vanligt får leta efter, trots att man är över 20, haha. Men i år hade vi ungdomar också fixat lite påskgodis till de vuxna i huset, de fick sitt godis i små söta påsar.

Just nu sitter jag ute på balkongen i solskenet och lyssnar på lite musik och försöker återhämta mig efter allt man har stoppat i sig, puh! Om mättnaden har gått över till klockan slår nio ska jag förmodligen ut och dansa loss på Södra bar med fina Tove plus lite annat folk!

Hur som haver, här kommer lite bilder från dagens påskäventyr.


Vi satte oss alla i soffan för att kollade på gamla och vackra foton och jag blev helt galet lycklig! Både från när min mormor och morfar var små och även när min mamma var en lite plutt!




Glad påsk på er!

1 kommentar:

  1. gu vad du är fin! Och vad mysig påsk du verkar ha haft! Snart tycker jag att vi ses!

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!