onsdag 27 april 2011

Kaos inombords!

Jag måste bara få lätta mitt hjärta lite. Hela dagen igår gick jag och kände mig småstressad och allmänt sentimental över allting här i livet. Oron över vad jag ska göra med mitt liv nu; resa, söka fler fotokurser eller jobba o.s.v och saknaden av livet i Göteborg. Plus att jag har inte haft en ända bara-vara-dag sedan jag kom hem (?!!!).

Så nu på förmiddagen när jag skulle äta frukost och kolla på tv:e, Biggest loser (det var ett rätt känslosamt avsnitt, kan tilläggas) bara brast de, tårarna bara rann ner för kinderna och jag kände mig minst i världen. Nu när tårarna är torkade och jag bara fått vara lite deppig och ynklig ett tag, känns det mycket lättare i hjärtat igen. Men om jag verkar lite nere nästa gång vi ses, så vet ni kanske varför.


Apropå ingenting, kommer här en låt jag hörde igår när jag var inne på H&M. Jag hörde den första gången när jag var runt 15 - 16 år. Diggar den grymt mycket!

3 kommentarer:

  1. Åh gumman! Jag förstår dig! Jag sitter i skrivandets stund och snyftar över att jobbet jag sökte inte anställer några sommarjobbare alls i år, och all stress bara rinner ur en som en fontän. Till slut bara brister det liksom.. Men vi får kramas ordentligt nån dag snart. <3 Jag hoppas du blir lite gladare snart, men om inte så vet du var jag finns!

    SvaraRadera
  2. Åh så jobbigt! Jag tycker du ska ta dig en bara vara dag och se till så att du mår massa med bättre efteråt för ibland måste man vara ensam och låta hjärnan jobba själv med alla tankar som flyger och far... annars går man under. Du vet vars jag finns om du vill ha ett lyssnande öra, sällskap, lite god mat eller bara sitta i solen och vara tyst :) <3

    SvaraRadera
  3. Vad som än händer i framtiden så finns alltid Göteborg kvar i alla fall :) och friheten man känner när man flyttat hemifrån är sjukt skön men tänk så länge du kommer få vara med om det i jämförelse med att bo hemma!

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!