lördag 2 april 2011

Fotoutställning!

Om en liten, liten stund ska jag bege mig till Hasselblad Center där de bland annat har fotoutställningar. Jag hade ju tänkt att gå dit tidigare i veckan men drog ut på det så jädrans mycket, så det får bil idag istället. Jag hoppas på att jag kan få lite inspiration men också bara njuta av vackra foton, såklart! När jag kommer hem till Stockholm igen måste jag verkligen gå på Fotografiska, om det är någon som vill haka får den jättegärna göra det?!



Här är vädret dimmigt men det är dock väldigt varm, hela 10 grader! Så solbrillor får nog stanna hemma idag men vårjackan åker nog på! Nej nu måste jag kila, jag får inte sega bort hela denna dag. Btw, fick vi världens roligaste uppgift på fotokursen (igen, haha) men det får jag berätta mer om snart!

Ha're GÖTT så länge!

2 kommentarer:

  1. Jag(!) vill gå på fotografiska!!

    SvaraRadera
  2. Åhh vad kul! Då tar vi gör det nån helg när jag är tillbaka i hufvudstaden :D!

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!