onsdag 23 mars 2011

Haga!

Igår var jag bland annat i Haga. Det är en del av Göteborg som man kan säga påminner lite om söder, eller vad vet jag. En lite skitsak men måste ändå sägas, det började inte så bra... när jag klivit av spårvagnen för att traska till själva shoppinggatan så trillade jag! Det blev t.o.m ett litet hål i mina nya byxor plus ett litet skrapsår. Ingen större fara men det gjorde lite ont men framför allt hatar jag att trilla, snubbla eller falla när man bara har sig själv som sällskap och det är massor av människor runt ikring en. PINSAMT! Efter detta kommer jag aldrig mer gå med högklackat på kullersten. Nog om denna lilla bagatell, här kommer lite bilder! (4:e bilden: Detta måste vara Sveriges största kanelbullar?!)

Köpte även en del fina grejer men de får ni se i nästa inlägg! Jag kan ju redan nu säga att rubriken på de inlägget kommer heta PRICKAR!











Ha're GÖTT!

2 kommentarer:

  1. Helt otroligt fina bilder, och jag kände nästan som att jag backat ett par årtionden i tiden. Supermysigt!

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående talare! Supermysigt!

    SvaraRadera

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!