torsdag 31 mars 2011

Beslutsångest!

Om några timmar ska jag iväg till fotokursen och idag ska ju alla på kursen ha tagit med sig varsitt porträttfoto, som man tagit själv. Men jag kan inte bestämma mig vilken jag ska välja ?! Det står mellan två stycken, jag får fundera lite till. Det hjälper inte precis att jag är halvnöjd också. Vi (jag och Jonna) skulle fotat en dag till men det har vi tyvärr inte hunnit med, så det är bara att presentera bilden och vara öppen med att jag inte är helt nöjd, trots att det känns lite jobbigt. Tycker själv att jag är lite fjantig som nojar över en sådan skitsak, men jag gillar INTE att visa upp nåt som vet att jag kunde gjort så mycket bättre. Ni får nog ändå se vilken jag valde, men det får bli när jag har bestämt mig.


Ha de GÖTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Spännande och se vad du kan ha på hjärtat!